Druk op Enter om te zoeken

pexels suvan chowdhury 167080 v3
jan. 10.

Gelukkig nieuwjaar!

Namens Future Forward Nederland & Servië, de beste wensen voor 2022! In deze nieuwsbrief blikken we graag terug op 2021, en bespreken we de verwachtingen voor het nieuwe jaar.

2021 stond in het teken van afscheid nemen. Afscheid nemen om meer te focussen op de dingen waar we echt goed in zijn, onze specialisatie en professionalisering verder uit te breiden en ontwikkelingen op het gebied van interactive signage verder vorm te geven.
Bij afscheid nemen hoort het incasseren van verlies, en gedag zeggen tegen mensen die niet meer passen binnen onze visie en strategie. Kill your own darlings, wordt er ook weleens gezegd. Dat was in ons geval niet anders.

2021 was tevens een jaar vol mooie ontwikkelingen. Zo hebben we ons Smart Wayfinding Platform uitgebreid, waardoor we nu alle bewegwijzering en naamborden in een gebouw kunnen digitaliseren en beheren vanuit één systeem. Smart Wayfinding is breed inzetbaar geworden. Ook hebben we ons marketing en REACT team uitgebreid en nieuwe procedures geïntroduceerd. We hebben ons hierbij gericht op het creëren van een playground, een leeromgeving voor nieuw programmeertalent. Hieruit zijn een aantal successen uit voortgekomen, zoals de Pill app en de Strong app.

Ook zijn we afgelopen jaar verhuisd naar een nieuw kantoor in Nis, Servië, omdat we uit ons jasje aan het groeien waren. Future Forward Servië heeft daar zijn tiende verjaardag gevierd. We bereiken steeds meer internationale klanten zoals Interventure, Brandsign en Nemanja Silverstripe. Daarnaast hebben we voor klanten in Nederland mooie projecten mogen doen, waaronder Jan Snel, AllPort en Provada. Dit zijn klanten waar we trots op zijn en graag voor werken.

Als team hebben we laten zien dat we in staat zijn om snel in te springen op een situatie die acuut verandert. De coronacrisis heeft ons allemaal uitgedaagd. Door een nieuw product, de QR code scanzuil, kunnen we ondersteuning bieden bij de vaak onpopulaire taak van het controleren van toegangsbewijzen. De kiosk of het scherm scant QR codes en checkt de geldigheid ervan. De behoefte aan automatisatie van dit proces was - en is nog steeds - groot.
Het is dan ook erg mooi om te zien hoe onze collega’s zich ontwikkelen, en graag bijdragen aan en meegroeien met Future Forward.

Kortom, we hebben een flinke groei doorgemaakt, zijn erg reflectief geweest en hebben altijd de toekomst in het vizier gehouden.

Als we de verrekijker erbij pakken, deze omdraaien en er doorheen kijken, zien we dat er in dit jaar een rustige groei op ons programma staat. Misschien is er zelfs van consolidatie spreken. We focussen op stilstand om intern vooruitgang te kunnen maken. We verkiezen kwaliteit boven kwantiteit en houden altijd de lange termijn in ons achterhoofd. We richten ons op het nog verder verbeteren van de werksomgeving n het aantrekken van nieuw talent. We willen een leeromgeving creëren waarbinnen het snel en efficiënt opleiden van developers mogelijk is. Mensen die hoogopgeleid zijn en gepassioneerd zijn over technologie worden omgeschoold naar een solide programmeur.

Daarnaast zijn we voornemens om een aantal partnerships aan te gaan en ons sales netwerk verder uit te breiden, zowel binnen als over de grenzen van Nederland en Servië. We willen onze producten introduceren aan meerdere partners en zullen ons richten op de verkoop van de producten die voortkomen uit ons interactieve signage platform. Ook willen we de focus leggen op de uitbreiding en professionalisering van onze support- en kennisdesk, zodat we onze klanten nóg sneller en efficiënter van dienst kunnen zijn.

Het marketing en content team zal zich verder gaan focussen op onze product (SaaS) sites en ook hier zal een goede kadans in de communicatie ervoor moeten zorgen dat u vaak van ons gaat horen.

We wensen u een heel mooi en gezond 2022!

Kia Groeneveld