close

Druk op Enter om te zoeken

Optica software als een service TOUCHSCREEN APPLICATIE & WEB 3D TRY-OUT CATALOGUS

Optica software als een service - Gallery template 2Slide 1 min Optica software als een service - Gallery template 2Slide 2 min Optica software als een service - Gallery template 2Slide 3 1 min Optica software als een service - Gallery template 2Slide 3 2 min Optica software als een service - Gallery template 2Slide 3 copy 2 min Optica software als een service - Gallery template 2Slide 3 copy min

Een ondernemer, een opticien met een geweldig idee

Het was een privilege om te werken aan het idee, van onze klant Adcons4u, een touchscreen toepassing voor opticiens en hun klanten. Een op het web gebaseerde catalogus waarmee u alle brillen in 3D kunt uitproberen. Het ontwikkelen van een SaaS oplossing zodat de hele keten hier gebruik van kan maken.

Uitdaging aanvaard!

Opticien Instore Touchscreen App (OITA)

Deze applicatie is speciaal ontwikkeld voor de Optica branche en kan:
touchscreen1

  • Tijdens het wachten in de winkel het laatste nieuws en de weersvoorspelling op de touchscreen bekijken.
  • Alle informatie krijgen over geslepen glas, reinigings bril, de nieuwste trends op het gebied van brillen, contactlenzen, enz.
  • Alle content van de opticien publiceren vanuit een content management systeem.
  • Een zeer populaire functie, de mogelijkheid om de bril via de touchscreen te passen.
  • De klant kan foto's van zichzelf maken met verschillende monturen en ze naast elkaar leggen om ze te vergelijken.
  • Foto's met vrienden delen via e-mail, wat de keuze voor het juiste bril eenvoudiger en leuker maakt.

OITA is vooral bedoeld voor de opticien die het als ondersteuning gebruikt bij het verkopen van brillen.

touchscreen8 f

De opticien kan bijvoorbeeld het effect van een bepaalde type bril aan een klant laten zien in de vorm van een video of een foto, en er zijn nog vele andere extra opties mogelijk. Het is een unieke applicatie die een positieve bijdrage levert aan de klantervaring. Bovendien is de opticien er altijd om u te helpen terwijl de klant de touchscreen toepassing gebruikt.

Optician Home Web App (OHWA)

Gallery template 2Slide 3 2

OHWA is 100% compatible met OITA en de klant heeft toegang tot de app vanaf elke gewenste plaats.

Via de website van de opticien kan de klant een deel (10% - 30%) bekijken van de collectie die in de online catalogus staat en zelf de bril uitproberen via een webcam. De gekozen bril wordt dan in realtime op het gezicht van de klant weergegeven. Als de klant een keuze heeft gemaakt, kunnen ze de bril reserveren voor het maken van een afspraak.

Belangrijk is dat de service van de Opticien 24/7 beschikbaar is voor alle bestaande en nieuwe klanten die de website bezoeken.

Aanmelden en profiel aanmaken

LaptopStap7

OHWA maakt een online klantprofiel. Het is mogelijk om je aan te melden via Facebook, Twitter, Google en E-mail. Na een paar korte vragen verandert de OHWA in een gezichtsanalyse tool, dat kan automatisch of handmatig gebeuren. Wanneer de analyse is voltooid, kan de klant zien welke monturen en glazen het beste bij hun gezichtskenmerken passen. Uiteraard is de automatische optie nog steeds door de gebruiker aan te passen.

 

Virtuele bril uitproberen

Gallery template 2Slide 3 copy 3

De klant kan de bril virtueel uitproberen met behulp van een webcam. Dit betekend dat het lijkt alsof de bril echt op het gezicht zit en zich verplaatst met de bewegingen van het hoofd van de gebruiker - alles gebeurd realtime. De gebruiker kan de bril ook van alle kanten bekijken, omdat deze in 3D worden weergegeven.

 

Met OHWA is de opticien altijd 24 uur per dag geopend omdat alles online wordt gedaan. De merkbekendheid wordt groter doordat alles deelbaar is via de sociale media. Daarom volgt deze opticien nauwlettend het digitaliseringsproces en houdt hij de technologische trends goed bij om deze blijvend te kunnen afstemmen op zijn klanten en zijn eisen te kunnen voldoen.  

 

De opticien kan het profiel van de klant bekijken voordat ze arriveren op de geplande afspraak en daarmee veel meer specifiekere vragen stellen tijdens de oogmeting. De klant kan zijn profiel in de winkel bekijken via OITA in afwachting van de afspraak. Daarom zijn OITA en OHWA nauw aan elkaar gekoppeld en vormen ze één systeem. OHWA biedt ook een hoge mate van flexibiliteit, omdat het na de eerste installatie mogelijk is om de functionaliteit en informatie verder uit te breiden of aan te passen.

Touchscreen applicatie voor instore opticien klanten, web catalogus & 3D try-out online applicatie

Jaar: 2017
Categorieën: Web, Touchscreen, Website, Castit, Digital signage

More works