close

Druk op Enter om te zoeken

TORO

An example of how digitizing can help make certain work processes more simple and efficient.

 

Over TORO

TORO building is een innovatieve bedrijfsomgeving in Zürich, Zwitserland. Door middel van efficiënte plattegronden biedt TORO veel ruimte die kan worden gebruikt voor kantoren, galerijen of showrooms, en welke goed met elkaar in verbinding staat. Veel grote bedrijven kiezen ervoor om een ruimte te huren bij TORO, zoals PDF Tools, Hitachi ABB en Insurando.

toro2 v2

 

Tijdrovende en inefficiënte dagelijkse processen

Aan ons was de taak om de receptie in het TORO gebouw te digitaliseren en het zowel de huurders als verhuurders makkelijker te maken. Communicatie binnen een gebouw van déze omvang is altijd ingewikkeld, en simpele dagelijkse taken kunnen veel tijd in beslag nemen. Het is dan ook belangrijk om een management systeem te hebben dat zorgt voor stabiele interne communicatie en dagelijkse administratieve taken uitvoert.
Echter is veiligheid voor ons van groot belang. Het was dan ook belangrijk om verschillende gebruikers te voorzien van verschillende kaarten. Last but not least, wilden we ook graag een oplossing ontwikkelen die aantrekkelijk zou zijn voor álle gebruikers, met een mooi, gebruiksvriendelijk design.


Het digitaliseren en versimpelen van TORO's receptionele proces

Onze receptie is API-gebaseerd, en kan eenvoudig worden beheerd door een andere in-house software. De verhuurders beheren de bezoekerspassen via speciale hardware. Dit geeft hen de controle over wie er wel en niet naar binnengaan, en regelt de access control. De technologie die we hebben gebruikt is node.js samen met nwjs om het om te toveren tot een desktop app. We hebben voor React gekozen als front end en #C als driver van de hardware, zoals automaten, QR scanners, camera’s en andere multimedia. Room booking en digital signage zijn beide verbonden aan hetzelfde systeem.

Zo hebben we een manier gevonden om het check-in proces eenvoudig en digitaal te maken, maar veilig tegelijk. Zowel de bezoeker als de huurder heeft minder zorgen met TORO welcome wallboard. Het is gebruiksvriendelijk, mooi voor het oog en betrouwbaar. Om in te kunnen checken moeten bezoekers de QR-code scannen of de code intypen die ze vooraf hebben ontvangen in een e-mail. Na het inchecken ontvangen ze een bericht met details over hun bezoek en het betreffende bedrijf. Het systeem informeert de host dat de bezoekers zijn gearriveerd, en de bezoekers dat de host onderweg is om hen op te halen. Indien bezoekers geen uitnodiging hebben ontvangen, kunnen ze kiezen om in te checken zonder bezoekerspas en het betreffende bedrijf aanklikken. Een telefoongesprek met het bedrijf wordt gestart en voorziet hen van verdere informatie,
Alle bezoekers zullen een e-mail ontvangen waarmee ze kunnen inchecken. De host is verantwoordelijk voor het verstrekken van bezoekerspassen. Wanneer bezoekers klaar zijn om te vertrekken, kunnen ze de pas weer inleveren. Dit proces is eenvoudig maar veilig, en geeft TORO een innovatieve uitstraling,

IMG 20211018 151945

 

Betrouwbare en snelle property management

Onze custom software oplossing heeft property management van TORO eenvoudiger en betrouwbaarder gemaakt. Bezoekers kunnen eenvoudig inchecken - met of zonder bezoekerspas - en kunnen het betreffende bedrijf bereiken voor ondersteuning. Het plannen van vergaderingen en uitnodigen van mensen verloopt nu moeiteloos door e-mail bots en QR-codes en het in- en uitchecken is een goedlopende cyclus geworden door middel van uit- en afgifte van bezoekerspassen. 

Bij het inplannen van een meeting wordt onze e-mail bot ingezet. Wanneer de bot een uitnodiging voor een afspraak binnenkrijgt, herleidt het hieruit informatie, maakt het een meeting aan en informeert het iedereen via e-mail. Dit bespaart de tijd die het normaal zou kosten om alles in het systeem te zetten en anderen te informeren - de bot regelt alles. Deze optie wordt ervaren als zeer nuttig en is een favoriet onder gebruikers. 

Tevens worden monotone receptietaken geautomatiseerd en hebben huurders een duidelijk overzicht van de bezoekers van hun bedrijf. Daarbij bespaart contactloze registratie tijd voor zowel bezoekers als bedrijven. TORO wellcome wallboard is een digitaal welkom dat zowel bezoekers als huurders ondersteuning biedt. Met een prachtig design, een simpele UI, en een veilig systeem, is het de digitale receptie dat elk toekomstgericht gebouw nodig heeft.

IMG 20211018 152830 1

 

Bent u op zoek naar de juiste touchscreen oplossing?

Wij brainstormen maar al te graag met u mee. Ons proces verzekert u van een passende touchscreen oplossing voor uw bedrijf, kantoor of winkelpand. We ondersteunen u vanaf het concept tot de realisatie van uw touchscreen installatie.

Kia Groeneveld

Laatste bericht: TORO

Deel dit artikel

TORO

close